Benvenuti à i nostri siti web!

Machine autumàtica di spedizioni di fibra

Macchina Automatica di Invio di Fibra: (apri balla) hè dotata di un alimentatore automaticu, chì pò alimentà e materie prime in modu più uniforme à l'apertura è a macchina di carda per l'apertura di altu livellu dopu l'apertura iniziale, invece di l'alimentazione manuale, risparmià i costi di travagliu, aumentendu a produtividade. , è rinfurzà a sicurità.

100-350KG di materie prime ponu esse alimentati ogni volta (pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente), è u rullu di denti di travagliu adopta un prucessu di mutore separatu, chì hè faciule da pulisce.

E parti elettriche adoptanu marche di fama internazionale, è l'accessori sò in cunfurmità cù u <>, chì sò cumminati cù i rigulamenti di sicurità di l'Australia, l'Unione Europea, l'America di u Nordu è altri paesi è regioni.I pezzi sò standardizati è internaziunali, è u mantenimentu hè simplice è cunvene.

Fibre Opening Machine hè principalmente aduprata per l'apertura di fibre di poliester è polipropilene in 70mm, è a tarifa di apertura pò ghjunghje à 100%.

Disegnu di struttura interna raghjone, u rollu di apertura è u rollu internu sò cuparti cù vestiti di carta d'alta qualità, a vita di serviziu hè 4 volte quella di u vestitu di carta ordinariu, è u principiu di rulli multi-head close-toothed è multi-denti generati da u reversu. operazione hè aduttatu per rinfurzà l'apertura.gradu, cusì chì u cuttuni di fibra ghjunghje u megliu effettu fluffy.

I cuscinetti di megliu qualità in casa è à l'esteru sò selezziunati per i cuscinetti di rotulu di travagliu.U dispusitivu anti-wrap rollu di travagliu è u dispositivu anti-deviazione di u cinturione trasportatore ponu riduce i tempi di mantenimentu è di pulizia è migliurà l'affidabilità di l'equipaggiu.Tutti i rulli di travagliu sò trattati da un equilibriu dinamicu.Nisuna vibrazione, pocu rumore, senza bisognu di riparà.

E parti elettriche adoptanu marche di fama internazionale, è l'accessori sò in cunfurmità cù i "Normi ​​Elettrotecnici Internaziunali", chì sò cumminati cù e regule di sicurezza di l'Australia, l'Unione Europea, l'America di u Nordu è altri paesi è regioni.I pezzi sò standardizati è internaziunali, è u mantenimentu hè simplice è cunvene.

A Macchina Automatica di Filling Pillow hè principalmente aduprata per apre è riempie quantitativamente materie prime di fibre di poliester in cuscini, cuscini è cuscini di divani.

A macchina adopta u cuntrollu di u prugramma PLC, l'iniziu di una chjave, l'imballaggio automaticu di l'attrezzatura, l'errore di funzione quantitativa pò esse cuntrullati in ± 25 grammi, solu 2 operatori sò necessarii, risparmiu di travagliu, è ùn ci hè micca bisognu di cumpetenze prufessiunale per l'operatori.

U rotulu di apertura è u rullu di travagliu sò cuparti cù vestiti di carta autobloccante, chì hà una longa vita di serviziu, chì hè più di 4 volte quella di u vestitu di carta grooved ordinariu.Curl è liscia, u pruduttu pienu hè fluffy, resistente è suave à u toccu.

U mutore d'alimentazione di cuttuni di cunversione di frequenza automatica, chì pò esse aghjustatu automaticamente secondu i bisogni di a quantità di riempimentu di cuttuni, è a macchina di riempimentu di cuttuni automaticamente cunversione di frequenza è regulazione di velocità per assicurà chì u pruduttu pienu hè pianu è uniforme.

Toy Stuffing Machine hè principalmente aduprata per fibra di poliester, bola di fibra, kapok, spugna rotta è altri materiali è riempimentu mistu di i materiali sopra in peluche, cuscinetti d'insulazione medica, cuscini, letti, forniture automobilistiche è altri prudutti.
Fornite tubi di riempimentu di cuttuni di diversi diametri per riempie i ghjoculi di peluche di diverse dimensioni.L'outlet di cuttuni hè furnutu cù una piccula finestra di plexiglass, chì pò osservà a situazione di cuttuni.U sviluppu di a valvula di pedale pò impedisce a fuga di l'aria è salvà e fonti d'aria.

A rota di ventu d'aluminiu di fusione di foglia dritta migliora in modu più efficace l'efficienza di l'alimentazione di cuttuni, a capacità di produzzione hè equivalente à l'efficienza di riempimentu manuale di cuttuni di 20-30 persone, è assicura ancu chì i prudutti pieni sò più fluffy, uniformi, paffuti è lisci.

Sta macchina adopta un mutore di riduzzione di ingranaggi di precisione di Taiwan, l'arbre di trasmissione adopta una decelerazione di primu livellu, chì riduce u rumore di u fuselagiu è assicura a vita di serviziu di u mutore.I cumpunenti sò selezziunati da Siemens, LG, ABB, Schneider, Weidmüller è altri cumpunenti elettrici.I cumpunenti sò standardizati è internaziunali, è u mantenimentu hè simplice è cunvene.


Tempu di post: 13-mar-2023